2012. március 5., hétfő

Vissza a jövőbe

Tavasz...számomra ez a legjobb, minden egyéb jó mellett, ami az emberrel megtörténhet. Lehet, hogy azért annyira szeretem, mert tavasszal születtem. Mindig vonzott a friss, az új, a kezdet...igen, a zöldből is tavaszi zöldet szeretem...ha eddig nem volt ilyen szín, most lesz:)

Ma sétaközben Arlen, aki már nem is baba:) fákat ölelgetett. Csak úgy, egymás után. Egyszer csak visszapattant egy fa törzsétől. Ránéztem és pirospöttyös volt a fa alja. Bodobácsok seregei ide-oda szaladgáltak a fa kérgén. Néhol nem fa, hanem bodobácskéreg keletkezett. Eszembe jutottak a bogarak a kerti fán. És az első füzetem. Zöld volt és bogaras. Egy vásáron szinte rögtön elkelt, remélem már be is telt. 

Engem mindig érdekeltek a folyamatok. Főleg a belső történések. Téged is? Megmutatom Neked egy alkotás születését. A bogaras zöld füzeté...Mi történik az agytekervényekben az alkotás közben? Hol lakik a kreativitás? Milyen hálóval fogjuk az ötletlepkéket?

























Így született a zöldbogaras, vagy bogaraszöld füzet...Van kedved egy saját alkotási folyamat felfedezéshez, nyomon követéshez és nem utolsó sorban füzethez? Szombaton, Március 10-én, 14-17ig Budapest kellős közepén élő foglalkozást tartunk. Alkotás, önismeret, színek, formák, gondolatok és persze habos kávé a Kreatív Homokozóval...mit szólsz? Részletek ITT. Szeretettel várunk!


5 megjegyzés:

Málna írta...

Nagyon tetszik a blog, különösen a Mürtyök... Időről-időre visszanézek, hátha eljött az idő, hogy hozzájuthassak egyhez, de már majdnem fél éve nem is hallani felőlük... Sor kerül még erre valamikor?

Jut eszembe, ezúton szeretném megköszönni, hogy ajánlottál boltot és közbélést párnához, bevált! :) Legutóbb Húgom 18. születésnapjára készítettem egy párnát és ahhoz használtam... :)

Szemkép írta...

Drága Málna,

nagyon örülök, hogy bevált a beszerzőhely és lelkesen alkotsz!

Az a terv, hogy amint elkészül a Kreatív Homokozó végleges honlapja (most homokreativ.blogspot.com átmeneti lakhelyen található) sok egyéb között egy bolti felületet és tervezünk és ha mind igaz, a Mürtyök is beköltöznek oda.

DE, imádom a proaktivitást és kitartást, így számodra szabad a pálya, a két meglévő Mürty között választhatsz és tehetsz egy ajánlatot! (Vadalma és füles rosszcsont Mürty között:)). Az e-mail címem tudod: rita.bakradze@gmail.com

Málna írta...

Máris jó napot szereztél!!! Azonnal megy az e-mail... :)

Szera írta...

Nagyon jól éreztem ma magamat, köszönöm a lehetőséget! :)

Szera-Erika

Szemkép írta...

Szera, nagyon örülök, hogy ott voltál!