2012. február 1., szerda

Képtelen bejegyzés

...ez tőlem szokatlan, de annál nagyobb kihívás úgy megírni egy bejegyzést, hogy látni lehessen a nem létező illusztrációt. Vagy esetleg hallani? Tapintani? Szememberből fülemberré kell válnom a fránya megabájtok miatt, amit idő előtt sikerült felélni. Így jár, aki nagykanállal markolja a pixeleket...a maradék félhónapot kénytelen képtelenül élni.

A képtelenségem nincs különös összefüggésben az eltűnésemmel. Az első tisztán technikai okokból adódik éspedig akaratlanul sikerült túllépni a mobilinternet havi limitet, aminek a következménye olyan mértékű lelassulás, hogy képet feltölteni képtelenség. Így marad a KÉPTELENSÉG.

Az eltűnésem...van egy óriási puzzle, amit az életemnek lehetne nevezni. Számtalan darabból áll össze, vagyis egyre inkább összeáll. Nem, eddig sem volt hiányos, de mindig bővíthető. A bővítményekkel viszont néha az a helyzet, hogy nem kompatibilisek az alapkészlettel. Vagy kompatibilisek, de nincs idő a hozzáépítéshez. Vagy van idő az építéshez, de épp készlethiány van. Ennek még számtalan kombinációja van. 

Most egy olyan bővítésbe kezdtem bele, amire valamilyen formában régóta álmodtam, csak nem tudtam, hogy mi is lenne az. Ezúton valami bennem azt súgta, nekem szól. Hogy mi? ...ez még titok:) nem azért, mert titkos, hanem azért, mert van, ami folyamatban prezentálható, van, ami befejezetten. Ez most befejezettségre vár.

Visszatérek a fülfájós és köhögős házikórházba, mert a főpáciensem figyelmezteti, hogy vegyem ki áfonyát a teából, különben túl áfonyás lesz. Ez komoly...

Szép napot!

2 megjegyzés:

Abile írta...

Hát én csak azt kívánom, hogy sikerüljön valóra váltani az álmaidat! :o)

Szemkép írta...

Köszönöm, Abile, azon vagyok, és azthiszem jól állnak a csillagok, vasúti menetrendek és időjárás előrejelzés is támogatnak:)