2012. január 18., szerda

Egy egész játszótér!

A Zélet, hogy magamat idézzem, egy mókás dolog! Nemrég beköltöztem a virtuális világba, már két bejelentett lakcímem is van. Igaz, az utóbbi inkább játszóműhelynek lehetne nevezni. Timivel, akit néhányotok jóval régebb óta ismeritek mint én, ott töltünk a felnőtt életünkből elcsent gyermeki perceket, hogy egyre többen kedvet kapjanak az alkotáshoz. Mert egyszerűen fogalmazva - alkotni jó! 

Nem beszélek valami maradandó remekművekről, amelyeket majd az utókor kénytelen lesz bemagolni a művtöri vizsgára. Őszintén szólva én még nem találkoztam emberrel, aki attól boldog, hogy remekművet alkotott...pedig sok emberrel találkoztam, akik elismerésre méltó dolgot tettek le a Zélet asztalára. Annál inkább azt tapasztaltam, hogy aki mindennapokban alkotó életet él, másképp éli meg a mindennapokat. Mindennapos közhelyeknél maradva - boldogabban. És vajon mi a Zélet fő alkotóeleme? Szerintem a mindennapok halmaza...

Amikor még Homokozó projektunk legelején egymásközt arról beszéltünk, hogy mi a személyes célunk, ugyanarra következtetésre jutottunk - alkotó és tudatos élet. Ezt megélni a mindennapokban és megtalálni módját annak, hogy az ismereteinket, tapasztalatainkat és meglátásainkat megosszunk mindazokkal, akik hasonló utat választották, vagy csak meg szeretnének tapasztalni alkotás adta örömeit.

A közismert dolgoknál maradva, mert hát nincs új a nap alatt, csak más-más kézírással megírt régi, önmagunkat és körülöttünk lévő világot próbálunk megismerni ilyen vagy olyan módon különböző címszavak alatt. Ehhez mindig egy kicsit kijjebb kell merészkedni a megszokottól. Az úgy nevezett "komfortzónából". Minden egyes kilépéssel valamivel közelebb kerülünk önmagunkhoz.

Ha már sikerült végigolvasni ezt a szokatlanul hosszú bevezetést (ebből azért lehet sejteni, hogy gyerekek az ágyban vannak és konyhai magány uralkodik körülöttem), meghívlak egy játékra. Egy olyan játékra, ahol tét nélkül és vidáman mártogathatsz az újaidat kevésbé ismert vizekben. Ahol a leglehetetlenebbet lehetségesé változtathatsz. Ahol semmi sem marad az, ami volt...ha úgy akarod. ....és hátha még a spenótot is megszereted:)


És nehogy már a legizgalmasabbat kihagyjak: játék közben vidám sétákra indulhatunk és felfedezhetünk talán még sosem látott virtuális városokat, falvakat és félszigeteket, nagy hálóval inspirációt meríthetünk és továbbgondolhatunk. Semmi előzetes tudásra nincs szükség, csak szárnyaló fantáziára (amint szabadon engedjük úgysem tud mást tenni, mint szárnyalni). A játékgaléria falaira már fel is kerültek az első alkotások, ha kíváncsi vagy, ITT megnézheted.

Nincsenek megjegyzések: