2011. november 23., szerda

Utólagos üdvözlet és előzetesek egy csokorban

Látok és örülök, nagyon örülök minden új szempárnak, egyre többen vannak errefelé! Néha nincs alkalmam külön integetni mindenkinek, aki erre jár és sátrat ver, bár szeretnék. Most megteszem.  

Üdvözlet errefelé! Tea és habos kávé sosem fogy el, ha mégis, rajzolok neked egyet! Örülök, hogy beszélgethetünk.


A napokban visszapörgettem a blogomat a legelejére...nemsokára fél éve, hogy beköltöztem a virtuális otthonomba. Úgy érzem, itt az ideje kis visszatekintésre...hogyan is? Miért is? Mi az a Szemkép? Vagy ki? Miről szól? Honnan merre megy? Vagy pörög a konyhaasztal körül? ...kíváncsi vagy rá? Én igen!

Akkor ugorjuk a másik előzetesre! Van programod vasárnapra? Nincs? És ehhez mit szólsz? Én ott leszek...




2 megjegyzés:

yoen írta...

:) Ez nagyon aranyos! És igen, kíváncsi vagyok, nagyon is!
És bárcsak én is ott lehetnék... (Sajnos, Pécs nagyon messze van tőletek.)

Leki írta...

Hinta-palinta
Régi dunna
Kis katona
Ugorj a bazárba, zsupsz! :)