2011. november 8., kedd

Kíváncsi vagyok, mire vagy kíváncsi!

Nemsokára lesz fél éve, hogy beblogoltam magam. Beleblogoltam.

Tudod mi? Kíváncsi vagyok...Arra vagyok kíváncsi, hogy találtál ide? GPSszel? Marinéni kötelező olvasmánylistában szerepelt? Vagy "gomba" szóra feljött a google keresőben?

Mit szeretsz itt vagy mitől vannak kiütéseid? Kávés bögrével a jobb kezében olvasol, vagy a villamoson? Sírva fakadsz, nevetsz, vagy talán értelmező szótár után nyúlsz?

...de a leginkább arra vagyok kíváncsi, hogy mire vagy kíváncsi!

Elmondod?

12 megjegyzés:

csigaszabo írta...

Két szoptatás között szoktalak olvasni, és Colette-től találtam ide.
És tetszik nálad a tükör másik oldala, ez a nyitottság, hogy mindent képes vagy másként látni (láttatni) mint én.
Itt mindig kipukkad a felfuvalkodott lufim, és jót nevetek.
(ugye, hogy a kérdésre nem is válaszoltam rendesen?)

Abile írta...

Én Colette-től találtam ide hozzád. Nagyon szeretem, ahogy fűzöd a szavakat... szeretem, hogy nem mindent értek elsőre, de veszem a fáradtságot, hogy újra és újra elolvassam a mondatot, mert aztán olyan jó érzés, ahogy belémköltözik a felismerés! :o))

Abile írta...

Óh... és a lényeg! Nálad lassítanom kell! Nem lehet, csak úgy felületesen átfutni a bejegyzésedet, csak átszellemülten, teljes figyelemmel... és ez jó! Nagyon jó!

Leki írta...

http://www.youtube.com/watch?v=ZhCNLnYBbd4
:)
S kíváncsi mire vagyok... talán a TITOKra :)

Colette írta...

Zelnicétől vagy Micitől találtam ide... már nem emlékszem a sorrendre:-)
Amiért visszajárok, mert itt emlékeztetőt kapok minden alkalommal, hogyha valami nem tetszik, akkor a nézőpontomat megváltoztathatom...és még számtalan sztereotíp megoldás elkerülése végett zarándokolok ide nap mint nap.
Arról szeretnék leginkább hallani, hogy ez a bizonyos MÁS-VI(L)RÁG, -aminek a magja sokunk szívébe el van ültetve-, milyen gondozásra szorul, hogy lehet belőle erős, tündöklő virágot nevelni.

...és drukkolni járok ide, hogy amit nekem nem sikerült elmondanom, kifejeznem kommunikációs nehézségeim miatt, az egy magyar-lett leányzónak még sikerülhet!

Sacīts-darīts!:-)))

Szemkép írta...

Ezt a legjobb esti mese, amit valaha olvashattam...köszönöm!

Azt olvastam benne, hogy Ti nagyon is azt olvassátok, amit írok. Jól esik! Ragozás ide vagy ragozás oda, de jó érzés, hogy egy nyelvet beszélünk.

RitaFoltok írta...

Polyák Ildinél olvastalak és szívesen jövök.
Megfogott, hogy kimondtál valamit helyettem, megfogalmaztál nekem és azóta nagyon kíváncsi vagyok Rád.
Alapvetően majdnem mindenre kíváncsi vagyok, de igazán attól lyukad ki az oldalam, amire nem szeretnék, hogy kíváncsi legyek!
Amúgy ha elvonatkoztatok a szó jelentésétől, milyen muris a hangzása: kíváncsi, kíváncsi Fáncsi, csi, vicces.
Jövök még.

Szemkép írta...

Elkaptam az összes labdát, már kezdődik is a visszadobálás!

Apránként beépülnek az általatok elmondottakra a reflexióim a bejegyzésekben. Nagyon sok szellemi táplálékot kaptam Tőletek, köszönöm!

Heni írta...

Ma találtam ide Csigaszabótól, de azt hiszem végig foglak olvasni :)
Bírom a humorosan és mégis mélyértelműen írott dolgokat.

Szemkép írta...

Csigaszabó (kissé megkésett integetés) és Heni, örülök, hogy őszi kirándulások ide vezettek:-)

PannaKotta írta...

Én azt hiszem, Micitől találtam ide. Ha jól emlékszem, mert lehet, hogy Colette-től, most, hogy jobban belegondolok. :) És nagyon megtetszett, ahogy játszol a nyelvvel, ezért (is) szoktalak olvasni :)

Piroska írta...

Colette-nél jártam és utána átsétáltam hozzád, mert kíváncsi voltam RÁD !
Mi tetszik nekem? A játék,a humor,meg minden...