2011. november 13., vasárnap

Irodalmárok adventi koszorúja

Legyen ez az ajándékom mindazoknak, akik most az irodában ülnek. Irodalmároknak. Végül is az alapanyag is az irodából származik...ennek egy részét még saját kezűleg is telegépeltem, mielőtt fokozottan veszélyes háztartási vizeken próbálom helytállni.



 Amíg készítettem, rájöttem, hogy ezt a gyakorlatot be lehetne vezetni minden irodában ahol termelnek a papírdombok és hegyek beszámolókból, gyűlési jegyzetekből, pénzügyi kimutatásokból, szerződésekből és az irodavezető tudja mimásból.

Miközben készült a koszorú felidéztem az elmúlt irodaéveket egy-egy iratba beleolvasva, lubickoltam a rombolási élvezetben papírtépés közben és alkotásörömökben újraépítés alatt. És még mekkora élvezet lehet ezt csapatosan csinálni együtt újraélve az elmúlt idő örömeit és fogfájásait.

Holnap hétfő. Irodalmárok csizmát húznak vagy lakcipőt és iroda felé indulnak...legyen vidám és alkotó napjuk! Én is szeretnék ehhez hozzájárulni magam módján: holnap közzéteszem a koszorúkészítési folyamatot lépésről lépésre. 

Ha szeretnél felvidítani valakinek az irodai napját, oszd meg bátran! Környezettudatos, vidám és stresszmentes nap garantálva!

10 megjegyzés:

Krizantám írta...

Ha én ezt korábban láttam volna...:-)))
Épp ma raktam rendet és vittem el a szelektívbe a diplomakészítés után visszamaradt papírhalmomat!

Élvezettel tépkedtem volna a papírokat, az tuti...;-)

Nagyon jó ötlet!

Szemkép írta...

És még milyen élvezet! A papírok, sajnos, nagyon hamar termelődnek nem csak irodákban, hanem a háztartásokban is, úgy hogy lesz rá alkalmad, hogy kipróbálj.

Colette írta...

Mondtam már? Feldobnak a szerteágazó gondolataid! Olyan könnyen öntöd ki magadból, minden nehézség nélkül!
Bocsánat, hogy a koszorúd háttérbe szorult ( pedig zseniális), de rájöttem, hogy nálad inkább a betűket falom!

Colette írta...

... a lényeg lemaradt. Ezzel már "versenybe" szállsz? vagy holnap elégeted?... aztán por-se lesz belőle?:-)

Szemkép írta...

a porséből meg újabb koszorú...ezzel már szállok, de gyorsan, amíg nem száll belőle a füst!

Colette írta...

Igyekszem nem felgyújtani! Ez gyertyás kivitelben már poroltót igényelne, tűzveszélyes kategória!

Heni írta...

Ahogy meglátod a lehetőséget egy anyagban, nagy adomány :)

RitaFoltok írta...

Nagyon tetszik!

csevi írta...

Hű ez igen! Ez nagyon találó. De érdekes nekem nem irodalmárok jutottak eszembe róla hanem kotta olvasók, valószínűleg a különböző hossz miatt érzékelem így zeneinek, mint az orgona sípok.

Zsuzsa írta...

Elakadt a szavam annyira tetszik!