2011. november 9., szerda

Gondolatok az élet működéséről

Bealudtam...csak úgy, a nap kellős közepén. A célom, ugyan, az volt, hogy Arlenbaba bealudjon, de úgy melléhatásként velem is megesett...

Kapucsengő ébresztett fel. Alapvetően annyira nem kellemes ébredési módszer, vagy mégis? 

Hunyorítva eldöcögtem a kapuig. Útközben elegánsan spiccelve félretoltam a kék motort, aki olyan rendes, hogy mindig megvárja a gazdáját, ott, ahol éppen leteszi.

Zöld, szakállas, talán őszi Mikulás? 
...írjon alá ide és ide!
Írtam alá, írtam fölé. Aztán egy csomagot nyújtott felém....már bontottam is (azt már mondtam, ugye, hogy a türelemből nekem az átlaghoz képest kevesebb jutott, a kíváncsiságból, meg több). Viszontlátásra, köszönöm!
Persze, hogy nem Neked mondtam! Postásnak, már elment...Tudom, hogy Te is benéznél a csomagba. Ugye? De előbb elmondom, hogy ez egy meglepetéscsomag Lekitől. Gyönyörű!  

Nagyon szépen köszönöm!


Hogy jön ide az élet működése? Néha gyalog, néha biciklin, néha...ah, igazából mindig is itt van...

Szeretem gyönyörű, aprólékos, jó ízléssel és szeretettel készített dolgokat. Szeretem a piros színt. Szeretem a meglepetéseket...és ők mindig, a legváratlanabb formában megtalálnak engem. Néha gyalog, néha biciklin...de mindig.

Szeretem a titkokat, a felfedezéseket, a véletleneket. Igen, azokat a véletleneket, amelyek nincsenek, de mégis vannak. Azért vannak, hogy meglepődjünk, csodálkozzunk, felfedezzük...

Az élet működése sem véletlenül véletlen...vagy mégsem? Dehogyis...mint minden évben, idén is lesz pár új dísz a Karácsonyfán...szegfűszeg illatú.

4 megjegyzés:

Hajni írta...

mennyire Lekis ez a csomagocska! örülök az örömödnek:)

Krizantám írta...

Nagyon szép ajándékot kaptál!

Ezek a színek nálam is nagyon bejönnek, mert szeretem a pirosat!
És ugye közeleg a Karácsony...
Lehet kibontakozni... :-)))

Leki írta...

Sok-sok szeretettel :)

Szemkép írta...

Hajni, számomra ez első élő találkozás a Lekiséggel:-)

Krizantám, kibontakozni és kibontani, dejó...

Leki, bizony, éreztem, vagyis még mindig:)