2011. november 28., hétfő

Az a rongyos szál, ami minket összehozott...vagyis bevezetés a visszatekintésben és beharangozásban...

Ti már elmondtátok, hogyan találtátok ide, most értelemszerűen én jövök, ugye? Csak az a kérdés, hogy a teremtéstörténettel kezdjek, Zsenya nénivel vagy azzal a nappal, amit reményteljes billenytű nyomogatással töltöttem?

Zsenya nénit (nem tudok rá linkelni) mindenképpen meg kell említeni. Ő volt a szomszédnéni abban a házban, ahol 5 éves koromig éltem. Varrónő volt. A férje, Kosztya bácsi, pedig alkoholista. Akkori fafűtéses és potyogós wc-s házakban ez gyakran megesett. Ha a családom nem talált engem otthon, tudták merre kell keresni. Ott ültem a Zsenya néni varrógép melletti ágyon és turkáltam a színes hulladékrongyokban. Bár csak az enyémek lehetnének...majd egyszer én is...

Akkor ugorjuk egy nagyot a hetvenes évek rigai külvárosból egy Budapesti irodaházba. Ami kimaradt, azt majd pótolom. Megígérem! 
























Egy májusi nap volt, mától egy féléve. Kimenőt kaptam, hogy egy komoly rendezvény keretek között kiéljem a komoly világ iránti kíváncsiságomat. Szünetben, mint egy alvajáró, egyenesen egy plüssfigura körüli csoportosulás irányába indultam. Mínusz egy, mínusz kettő...addig-addig morzsolódott le a nép, amíg plusz kettő maradt. Odaléptem. Nem tudom mit mondtam. Valami rongyosat. És megígértem, hogy amint láthatóvá teszek magamat a blogvilágban, jelentkezek. A plusz kettő, pedig Micis Mici és Zelnicés Timi volt.

Majd még pár percet Timivel kettesben beszélgettünk...kamaszokról, totyogókról, és természetesen rongyokról. Majd elérhetőségeket cseréltünk és elváltunk. Majd megcsinálom a blogot és jelentkezem....ig

A jelentkezésem váratott volna magára...talán még mai napig, hacsak...hacsak egy reggel nem kapok levelet Zelnicétől... Csináljam blogot?...nem úszom meg? Őszintén szólva, azt sem tudtam mivel eszik...hát így kezdődött! 

Azóta eltelt közel fél év...a blogom már megtanult járni, de a színes rongyok közt valami újabb látszik világra jönni...egy közös kezdeményezés, amelyről hamarosan nem csak rejtvényekben...

2 megjegyzés:

Leki írta...

:)
Nagyon szépek lettek a közös kezdeményezések!
Gratula mindkettőtöknek!
Főleg a kulcslyukas ♥!

Szemkép írta...

Köszönjük, Leki, és nagyon örülünk, hogy tetszik!