2011. október 10., hétfő

Zavarba hozott lelkiismeretfurdalás

Valaki találkozott már olyan jelenséggel mint lelkismeretfurdalás? Én elég rég láttam őt errefelé. Azthiszem nyaralt. Vagy túl foglalt volt? Talán elveszítette a cetlit, amelyre a címem fel volt  írva? Ilyen rendetlen lenne? Valószínűleg csak vetítem...pedig jól esik a gondolat.

Megpróbálok úgy leülni, hogy ne lássam az arckifejezését. Nem megy. Pont velem szembe ül. Rózsaszín euritmia ruha kupac tetején. Au! Ez fájt! Jó, jó, megvarrásra váró ruha kupac....

Ismeritek a nézését? Úgy felülről lefelé haladva....lassan...fölényesen... Vajon hol tanult úgy nézni? Gondolom sokat gyakorolt. Rajtatok is?

Általában el szoktam fordulni, amikor rám néz. De most nem tettem. Zavarba hoztam. Láttál már ilyen zavartan nézni?


Tudod mi a titok? Ha rád néz, nézd vissza! A megvarratlan ruhastóc még mindig ott áll ahol volt. Gondolom sejted, hogy most varrás helyett írok. Jól esik. 

Amikor befejeztem az írást, megyek varrni. Vagy amikor a család lefekszik. Vagy mielőtt felkel. 

Akkor megyek, amikor jól fog esni.

2 megjegyzés:

LauraL írta...

Ismerős, ismerős... Csak nekem nem csupán egy kupac ruha hízik, hanem a mosatlan és a porcicák is. Esküszöm, lassan veszélyességi pótlékot kell adnom a családtagjaimnak a porpárducok miatt. Na, de majd ma! :) Lassan összegyűlik pár Szépírós az fb-n.
Üdv,

Laura

Szemkép írta...

Jáj, Laura, öröm látni errefelé! Tudod, nálam xxs-es 1perces próza a befutó, és oda csak egy főhős egyszerre fér be (a többit, beleszámítva porelefántokat), kénytelen vagyok legközelebbre hagyni:-)...