2011. október 6., csütörtök

mi ez?

Reggeli szellemi torna után bementem a dolgozóba nyújtózkodni egyet. Jó fedőnév a dolgozó szoba! Csakhogy az élet mégis a konyhában zajlik. A munka meg az élet része, nemde? És ha a munka az élet része, az élet meg a konyhában zajlik (és nem csak azért is, mert karnyújtásra van a kávé), akkor a dolgozószoba...nem tudom, valóban nem tudom. 

Nos, nyújtózkodtam egyet. És hogy ne üres kézzel jöjjek vissza a konyhába, hoztam valamit. Valamit, ami átmenetileg MIEZ névre fog hallgatni. Tehát, ebből logikusan következik a kérdés MI EZ?


Hogy én miért kérdezem, amikor tudom a választ? Nem, nem vagyok kíváncsi a helyes megfejtésre, azt én tényleg tudom. Ez egy részlet. Sőt, arra sem, hogy minek a részlete ez...valami másra vagyok kíváncsi. Arra, hogy MI EZ?


MI EZ számodra? Mi jut erről eszedbe? Milyen érzést kelt? Merre viszi a gondolataidat? Elmondod? Nincs helyes megfejtés...de azért nemsokára megmutatom, hogy minek a részlete ez:-)

6 megjegyzés:

Colette írta...

Nagyon fantáziátlan leszek, de engem az idén meg nem látogatott eperföldre, és a meg nem főzött eperlekvárjaimra emlékeztet...:-( De ez csak azért lehet, mert egy picit negatívba billent a hangulatom.
Mindenesetre jól össze van cérnázva:-)

Ariadne Műhely írta...

Colette, nem éééér!
Eperfagyi mentalevéllel. Ez volt az első gondolatom. Nincs is több. Punktum.

Zelnice írta...

igen, a legelső az eperfagyi, meg eperke a meséből - de az majdnem ugyanaz. szóval akkor vagy ennyire sablonosan gondolkozunk, vagy mind ennyire szeretjük az epret :-)
és bárhogy töröm a fejem, más nekem sem jut eszembe.

Szemkép írta...

nagyon tetszik az epres irány...epret mindig és minden mennyiségben...

ez eperszezonontúli alkotás, ...a neve "őszirózsaszín"...volt...

mostantól "eperízű őszirózsaszín"...hiszen még nincs befejezve, még bele lehet varrni...

colette írta...

Részemről imádom az epret... de a sablonos gondolkodást is
bevállalom:-))) Nem akkora, hogy holnap élőben megtapizható lehetne ez az a rózsaízűőszieperszörp?!

Szemkép írta...

ez zsebbe is elfér:)...ha nem gond a kilógó 3/4. persze, elhozom, de valószínűleg ugyanolyan befejezetlen állapotban, mint ahogy jelenleg van, mert az elkövetkezendő 24 órában nem ígérkezik egy szabad zug erre a célra.