2011. október 28., péntek

Már vissza is jöttem a postából - téli álom

Hosszú, egész délelőttös készülődés után meglátogattam a POSTÁT. Amolyan postazöldre festett ablakokból és parkolóhely hiányból ismerhető fel. 

Ha már elindultunk, akkor útba ejtettünk a piacot, patikát, játszóteret, ahol elsős lányok kézimunkáztak sárga fonalból. Nehogy már rögtön hazajöjjünk, tettünk még egy kört az erdő körül, szedtünk pár szem diót és megcsodáltunk, hogy mennyire abszurdkék az ég.

Aztán Arlenbaba észrevette a szomszédgyerekeket, ami azzal egyenlő, hogy esze ágában nincs hazajönni. Úgy éreztem, hogy erre a bejegyzésre az esélyeim egyre csökkennek. De lásd csodát, most mindannyian vidáman együtt játszanak a kertben. Én meg írok...nem idillikus péntek délelőtt? ...afféle téli álom:-)




Csupán egy valamiért kicsit izgulok - vajon minden borítékba az került be, amit terveztem? És mi van, ha összekevertem a tartalmakat? ... lányok, szóltok majd, ha jött a postás bá?

5 megjegyzés:

Abile írta...

téli álom??? :o))
Véletlenek nincsenek! Ha összekeverted a boríték tartalmát az még izgalmasabb lesz!!

Abile írta...

Nagyon szépen köszönöm! Megérkezett a borítékom! Csodaklassz!!

Szemkép írta...

Nagyon örülök, hogy odaért!

Katucikonyha, írta...

Most találtam ide Hozzád, imádom ezt a képet!

Szemkép írta...

Katucikonyha, örülök, hogy idetaláltad! Ez is afféle konyha, csak nem rendeltetésszerűen használunk:)...leszámítva a kávét...