2011. október 11., kedd

Lájkok a spájzba

Emlékszem, hogy általános iskolában gyűjtöttem a Donalds rágó képregényeit. Kemény munka volt! Nálunk csak az jutott hozzájuk közvetlenül, akiknek apukája, bácsikája, vagy apukája barátjának a harmadrangú unokatestvére tengerész volt.

Akinek a papája a földön dolgozott, kénytelen volt csereáruért hozzájutni a vágyva vágyott donaldokhoz.  Mert a donaldsok számától az érzelmi jólétünk függött. Vagyis egy donalds annyit jelentett, hogy biztonságban vagyok, elfogadnak, odatartozom...

Most már nem donaldokat gyűjtünk, hanem lájkokat. Jó dolog a lájk! Nem foglal sok helyet és magas az érzelmi fűtőértéke.

 Nos, ősz van...gondolom nem mondtam újat, vagy mégis? Hideg és nyirkos időben minden fűtőanyag jól jön. A radiátorokat már tegnap elindítottunk. Meleg tea fogyasztás háromszorosra nőtt. Gyapjúzokni is kibújt a fiók mélyéről.

De ugye télen nem csak a testünk fázik...arra gondoltam, hogy télre nézve, krumpli, fahasáb és lekvár mellé begyűjtöm egy nagy adag lájkot. Tartson ki tél végéig... Lenne kedvetek egy kalákára?

Amint beköszön az ötvenedik lájk, elő a kosarakkal és kezdődhet a kaláka. ...a részletek nemsokára, sőt, még hamarabb!

7 megjegyzés:

Barbi írta...

Imádom, ahogy fogalmazol, az eszed járását! :D

Málna írta...

Már alig várom... :)

Szemkép írta...

:-)

LauraL írta...

Akkor lájkgyűjtésre, befőzésre fel! :)

Zelnice írta...

:-))))

Colette írta...

Jövök gombázni is... az ötvenedik helyre gyúrtam, de valaki szemfülesebb volt:-)
Nálam szívecske gyűjtés megy...

Szemkép írta...

Bizony ilyen az őszi szezon, ki-mit gyűjt télre:-)

Szívecskéknek is jó a fűtőértéke, nem? Mindenképpen egy szemképeset is küldtem Neked...

Akkor találkozunk az erdőben! Gombakalauzot nem kell hozni, majd útközben mesélek róluk ezt-azt!