2011. szeptember 4., vasárnap

Újra hasznos: pizzadoboz+régi képeslap=névjegykártya

Amióta emlékszem magamra, mindig motoszkál a fejemben "ebből majd...lehetne csinálni". Tengerparti kavicsok, csillogó csokipírok, rongyok minden mennyiségben, lyukas lábas...

Immár két napja történetesen péntek volt. Matematikailag pontosan egy nappal a Kreatív Blogtalálkozó előtt. Oda készültem. Vagyis készültem odakészülni.

A készülődésre való készülődés abból állt, hogy úgy éreztem elő kellene varázsolni pár tucat névjegykártyát, mégpedig úgy, hogy nem mozdulok ki a lakásból. Legkésőbb másnap reggelre.

Körbenéztem a nappaliban... semmi. Körbenéztem a dolgozóban... ismét semmi. Benéztem a kamrába...beljebb... még beljebb... itt az ideje, hogy elvigyem a szelektív... be sem fejeztem a gondolatomat. EZ AZ!

Folytatás képekben...











































Többszóval (próbáltam volna eggyel kifejezni, de nem ment) - megvolt kecske, káposzta és a blogtalálkozó. Az utóbbinak kifejezetten örültem, hiszen akármilyen jó a virtuális világ, szemmel látható és kézzel megtapogatható világ mégis jobb. Legalábis nekem jobban tetszik...örülök minden új arcnak, amit megismertem, nagyon örülök az egyetlen (vagyis páros) újratalálkozásnak és óriási köszönet a szervezőknek! 

És vissza a virtuális valóságba... mellesleg, holnap hétfő van!

2 megjegyzés:

Abile írta...

Hihetetlen, miket tudsz kitalálni ☺

Szemkép írta...

Számomra ez az elemtöltés:-)