2011. szeptember 9., péntek

Textilfestés darázzsal

Ma reggel négy órakor keltem. Szerinted önként? Nem nyert! Még egyszer tippelhetsz!

Hajnali kelés nálam csak a hétfőtől kezdődő új élettervekben szerepel. Imádom aludni! És álmodni. Főiskolás koromban határidős alkotómunkákat többnyire éjszaka megálmodtam. Aztán reggel, egy-két órával az indulás előtt megcsináltam.

Lejárt a tippelésre szánt idő. Beszedem a dolgozatokat. Aki A-ra tippelt - ötöst kap!

Amióta zavartalan éjszakai alvás kifejezést beleegyezésem nélkül törölték a szótárból, napközben álmodok. Színesen és szívesen. Ma még rongyokat is belemártottam az éber álmaimban...



Azthiszem alakulóban van egy TEXTMÉNY...az álmokról...Valahogy a levegőben vannak az álmok. Zelnice is róluk írt tegnap...vagyis őket varrt...és a rózsaszín is....


Sosem tudtam mit kezdeni a rózsaszínnel. A világos kékkel kézenfogva mindig elsétáltak az ajtóim mellett. Nem tértek be soha...Nem mintha egyszer is invitáltam volna őket. Persze, hogy láttam az ablakomból, ahogy lassan kószáltak ide-oda. Sőt, mindent megtették, hogy felhívjanak a figyelmemet. De hát én és a rózsaszín...azt már nem.

De most valamiért érdekel. Nagyon. Vajon mi lesz...textmény...de azt már mondtam. De mielőtt felkel a helyes megfejtés, még megkérdezem, hogy tudod mi a textmény?

2 megjegyzés:

Krizantám írta...

Textilfestmény szerintem...

Szemkép írta...

Igen, Krizantám, így van! Texmény egy (vagy nyolc, vagy huszonöt és fél) koncepcionális textil festmény. Technika szerint nem sorolható egy textilművészeti kategóriába sem, hacsak "mixed media"-nak nem könyvelünk el. De, ugye, nem teszünk. A textmény az textmény.