2011. szeptember 8., csütörtök

Mürtyölógia haladóknak - számok széltében és hosszában

Aki már járt errefelé jól ismeri  Mürtyöket. Akinek vannak ismeretei, kérdései is vannak. Ez csak így van - minél többet tudjuk, annál több kérdésünk van. És ez így jó!

Köszönöm minden kíváncsi szempárnak a kérdéseket és megjegyzéseket! Mürtyölógia Haladóknak című sorozat ezekre a feltett és fel nem tett kérdésre válaszol. ...kicsit úgy hangzik, mintha valakinek a válla szól...hadd szóljon!

Ma számozunk, számolunk, mérünk, össze és visszaadunk. Mürty, ahogy ez egy igazi Mürtytől csak kifér, forgolódott és mocorgott, így hát a számok körülbelüliek. De mit számít egy Mürtynek 1-2 milliméter? Csak nem akarunk őt ablakkeretbe berakni?






















Ha hozzám hasonlóan inkább a támpontokat szeretsz a számok helyett, íme a fordítás:

a Mürty pont akkora, hogy egyaránt jól elfér a kicsi és nagyobb feje alá. Az álommancsában belefér babakéz, nagytesó keze, mamakeze és papakeze, de csak külön-külön. Ha kicsi vagy, a Mürty karja pont olyan hosszú, hogy magad után húzhatsz a Mürtyöt. Imád csúszkálni! Ha nagyra nőttél, akkor olyan hosszú a karja, hogy kézitáskának látszódjon.

Atá, atá!

3 megjegyzés:

M-ici írta...

És hogy tudd, az állommancs kítűnő stresszoldó. Szombaton a blogtali után egyszer csak azt vettem észre, hogy a Mürtyöm a hónom alatt, és a rugalmasra tömött állomancsot nyomkodtam, mint egy stresszlabdát. Aztán amikor a kókadozó uramat elparancsoltam a volán mellől, és a továbbiakban én vezettem, a Mürty akkor is a hónom alatt volt. Azóta pedig az ágyunkban van, eltekintve attól a kb. két órától, amíg a legkisebbem szorongatta. De ahogy kiesett az alvó gyerek kezéből, rögtön megkaparintottam. Nem tudom milyen bódító szert rejtettél el benne, de nehéz letenni. :)

Tündérkezek írta...

...Igen, igen! Csak megerősíteni tudom az előttem szóló hölgy véleményét:) Én is úgy érzem, hogy a Mürty "lélekgyógyító" erővel bírhat, mivel minden emberben erősen ott él a megkapaszkodás ösztöne...

Tündérölelésem! :)

Szemkép írta...

Lányok, nagyon örülök, hogy annyira finoman átéreztek Mürty mivoltát, üzenetét, világát...

még mesélek róla...