2011. szeptember 28., szerda

mi derült ki a képből

Ha tegnap bekukkantottad a Szemképbe, bizonyára észrevetted, hogy néma csendben virult, vagy méginkább sápadult a szemem képe. Dejó, hogy az már a tegnapé!

A képből sok minden kiderült, például az, hogy a fogorvosoknak jó a humorérzékük, és a pácienseket tehéntölgy formájú jégpakolással bocsájtanak haza.

Az is derült ki a képből, hogy amíg tartott a jég és a lidocain hatása, elvittem szervizbe a fényképezőgépet és azt rögtön meg is csinálták. Azthiszem hatott a jégtölgy látványa.

Az viszont nem derült ki a képből, hogy zöld paradicsom fotózás közben a nagy lábujjam beakadt a nadrág szárában és lehasaltam a kövön paradicsomostul, fényképezőgépestül.

És ami biztosan kiderült, hogy a tegnapi napot ismét A Fogamnak szántam. 


Köszönöm mindenkinek, aki tegnap nekem szurkolt. Győztem! Most nem engem fognak varrni, hanem én varrok. Nem a fogamat fognak fotózni, hanem én fotózom az alkotásaimat. És ha fúrni, faragni támad kedvem, megteszem magam!

Bevetem magam a színes rongyok és betűk tengerébe. Ott majd úszok, csúszok, bukfencezek és evezek...és a következő tudósítást onnan tervezek.

Nincsenek megjegyzések: