2011. augusztus 4., csütörtök

De jó, hogy jöttetek!

Nem gondoltam volna, hogy egy borús csütörtöki nap annyi meglepetést rejt. Azt már mindannyian tudjuk, hogy milyen nagy varázsló egy éjszakai eső, de erre még ő sem képes.

Aztán apránként kiderült, hogy a varázslók hajnalban kelnek és virágos locsolókannával varázsszörp magokat szórnak. Aki erre járt, annak fehér apró virágos kannája volt. Köszönöm!

Reggel benéztem a kis feketekeretű ablakban, és visszanézett néhány új szempár. ...becsuktam a szemem, aztán újra kinyitottam...ott vannak, rám kacsintanak.

Sziasztok! Nagyon örülök Nektek!

Azthiszem itt az ideje bemutatkozni. Nekem képekkel - színképekkel, szóképekkel és képtelen képekkel -könnyebben megy.


Ez én volnék. Mindent megtettem, hogy valósághű környezetben ábrázoljam magam, de egy két helyen csaltam valamelyest. Például a csempe, amit János rakott le, igazából nagyon szépen van lerakva. És az ablakpárkányon nem csak ecsetek vannak, hanem teák, könyvek, jegyzetek és egy virágkaspó, amelyben a télre várva, alszik egy piros amarillis hagyma. Virtuálisan letakarítottam, hogy első látogatásnál mégis rendesnek tűnjek.

A kávés bögre, viszont valódi. Tényleg görbe. A kedvencem. Abból minden reggel iszom a fahéjas kávémat. Kérsz? Úgy szeretem, ha valakivel együtt kávézhatok!

Látóm, a betűkből kihallottál az akcentust. Jól hallod! Nyugodtan megkérdezheted, amit szeretnél! Szívesen elmondom!

Valaha ott éltem, ahol gombát szednek ősszel, hokiznak télen és a tenger nyáron egészen 19C-re melegszik fel. Voltál ma kint? Ott 1500 kilométerre északra innen ilyenek a nyarak. Hogy én hoztam ide? Nem, nem én voltam. A világon semmiért nem mondanám le a nyári napsütésről.

Megsúgom Neked, hogy nagyon jóban vagyok az alanyi és tárgyas ragozásokkal, így hát az elég szigorú nyelvtan birodalmában szabad kezet kaptam kreatív nyelvhasználatra. Nem szeretnék megsérteni őket, nyelvtannal bajlódni még kevésbé, így hát élek is vele. A nyelvhez még visszatérek, és nem is egyszer. Az a kedvenc hangszerem.

Felébredt a kiscsigám, lassan elbúcsúzok...hamarosan visszajövök...

Remélem gyakran találkozunk!

2 megjegyzés:

Katka írta...

Rita! Te, fantasztikusan kreatív vagy! :)

Szemkép írta...

Köszönöm, Katka, jó látni Téged itt!