2011. augusztus 9., kedd

Áldott offlainállapot

Négy teljes nap pixelmegvonás után ismét visszatértem a virtuális világba. Azóta kevesebb gaz van a kertünkben... a napon elolvadt egy csokitortaszelet, megismerkedtem egy olyan ember arccal és hangjával, akit eddig csak a gépelt betűkből ismertem, voltam Tiszakecskén (jól hallod, nem Dunabirkán) - és aminek a legjobban örülök - született két friss Mürty, akiket nemsokára Nektek is bemutatok.


Az egész szombaton hajnalban kezdődött.
...tik, tik, tik, tiktiktik...egyszer csak hallatszott a gép hasából...megállt a kép...tiktiktik....próbálom lekapcsolni, de továbbá is csak tiktiktik....és aztán már az sem.

Mi legyen?
Szombat van.
Hívjuk a mentőket, hátha még menthető. A mentők rendes emberek: szombaton pihennek. Nekünk is azt javasolták és hétfőre beígérték magukat.

Eltelt a gondtalan hétvége és jött a hétfő. Addigra a telefonom is lemerült. Hogy megtaláljam a töltőt kitakarítottam minden potenciális rejtekhelyet. Rend lett, de a töltő továbbá sem lett meg.

Érdekes létállapot.

De immár visszatértem. Kiderült, hogy Vincs Eszter néninek felmondott a motorja. Teljes amnézia. Kezdjük tiszta lappal. A sorozat forgatókönyv fordulatokat ismerve (ezt nem tanították a filmszakon), egyszer csak, úgy a negyedik évadban - visszatérhet az emlékezete.
Úgy legyen!

Eljött a lefektetés ideje...nemsokára jövök, és a Mürtyöket is szép sorban hozom - hátha közben még többen lesznek.

Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések: